UX Code

مهم ترین نکات سئو سال 2019 ، که باید حتما رعایت کنید

 شما فقط ممکن است یکی از اشتباهاتی را که بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها را مرتکب شوید. در این مقاله تعداد زیادی وب‌سایت مشاهده و بررسی کرده‌ایم. بسیاری از وب‌سایت‌ها ، از مشاغل کوچک محلی گرفته تا شرکت‌های بزرگ ، اشتباهات مشابهی مرتکب می‌شوند. در اینجا ، ما یک مرور کلی در مورد موضوعات سئو که اغلب با آن‌ها روبرو می‌شویم به شما ارائه می‌دهیم. البته ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه از مشکلات  SEO جلوگیری یا حل شود. این لیست را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ‌یک از این اشتباهات را مرتکب نشوید!  

شماره 1: فراموش کردن سرعت بارگذاری وب‌سایت


اولین چیزی که می‌خواهیم آن را تجربه کنیم سرعت سایت شما هست. هرچه سایت شما سریع‌تر باشد ، Google از آن طرفداری می‌کند. یک ابزار بسیار مفید از طرف Google برای بررسی سرعت سایت شما وجود دارد: Google PageSpeed Insights  این ابزار یک مرور کلی درباره اینکه چه جنبه‌هایی برای بهبود سرعت یک صفحه خاص نیاز دارند ، به شما می‌دهد.
یکی از توصیه‌هایی که ما به شما بهینه‌سازی تصاویر وب‌سایتتان. بسیاری از وب‌سایت‌ها دارای تصاویر نسبتاً حجم زیاد هستند که بارگذاری آن‌ها زمان زیادی طول می‌کشد. تغییر اندازه تصاویر می‌تواند زمان بارگذاری را سرعت ببخشد. اگر سایت ورد پرسی دارید ، می‌توانید با نصب افزونه‌ای که این کار را برای شما انجام می‌دهد ، به‌راحتی این کار را انجام دهید.
نکته دیگر فعال کردن حافظه پنهان مرورگر و فشرده‌سازی gzip است. هر دو آن‌ها سرعت سایت شمارا تسریع می‌کنند. حالت اول باعث می‌شود سایت شما برای بازگشت بازدیدکنندگان سریع‌تر شود و دومی پرونده‌های استاتیک را فشرده می‌کند ، این باعث می‌شود سریع‌تر بارگذاری آن‌ها در مرورگر شما انجام شود.
در صورت نصب ورد پرس ، ما همچنین توصیه می‌کنیم که به پلاگین هایی که فعال‌شده‌اند ، نگاهی انداخت. آیا شما واقعاً از همه آن‌ها استفاده می‌کنید؟ شاید برخی از آن‌ها را با افزونه دیگری جایگزین کنیم که ترکیبی از آن توابع باشد؟ بهترین توصیه‌ای که در این زمینه می‌توانیم به شما ارائه دهیم این است که  هر چه پلاگین کمتری فعال شود ، سریع‌تر سایت ورد پرسی بارگیری می‌شود.


شماره 2: تلاش برای رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی اشتباه


اگر می‌خواهید در Google رتبه‌بندی کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی مناسب برای هر صفحه استفاده می‌کنید. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که اغلب با آن روبرو می‌شوم این است که صاحبان سایت برای کلمات کلیدی خیلی عمومی بهینه هستند. اگر یک مشاغل نسبتاً کوچک هستید که می‌خواهید مثل برای "اجاره ماشین" رتبه بگیرید ، هدف شما خیلی بالاست. شما باید سعی کنید به چیزی خاص‌تر از آن یا بالاتر از آن برسید. در غیر این صورت ، شما با تمام شرکت‌های کرایه اتومبیل در سراسر جهان در حال رقابت هستید ، که انجام آن غیرممکن است! بنابراین حداقل اطمینان حاصل کنید که منطقه‌ای را که شرکت شما در آن قرار دارد به کلمه کلیدی اضافه کنید. این باعث می‌شود کلمه کلیدی طولانی‌تر شود که سایت شما بهتر دیده شود.
هر چه کلمات کلیدی طولانی‌تر و خاص‌تر باشد ، شانس شما برای رتبه‌بندی برای این کلمه کلیدی بیشتر می‌شود. البته این بدان معنی است که حجم جستجوی این کلمه کلیدی نیز کاهش می‌یابد ، اما می‌توانید با بهینه‌سازی تعداد زیادی از صفحات در سایت خود این را برای کلمات کلیدی مختلف بلند جبران کنید. در صورت بهینه‌سازی یک کلمه کلیدی اصلی سایت ، سرانجام سایت شما برای همه این کلمات کلیدی ترکیبی ، بیشتر از هر زمان دیگری خواهد شد ، که برای آن هرگز نمی‌توانستید صفحه 1 را در گوگل رتبه‌بندی کنید.

 

شماره 3: عدم دعوت افراد به بازدید از سایت شما


Metadata همان چیزی است که درنتیجه صفحات در موتور جستجو یا (SERPs) ظاهر می‌شود وقتی یک وب‌سایت برای برخی از نمایش داده شد. این شامل عنوان صفحه و توضیحات Meta آن است. عنوان صفحه هنوز هم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی برای Google است ، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که بهینه و مناسب برای هر صفحه است. این به معنای اضافه کردن کلمه کلیدی مربوط به هر صفحه خاص و اطمینان از عدم طولانی بودن عنوان صفحه شماست. اگر عنوان صفحه شما خیلی طولانی باشد، در Google دیده  نمی‌شوید. شما نمی‌خواهید بازدیدکنندگان بالقوه نتوانند عنوان کامل را درنتیجه صفحات موتور جستجو بخوانند.
توضیحات متا یک عامل رتبه‌بندی نیست ، اما نقش مهمی در بهینه‌سازی کلیک بر روی نرخ کلیک (CTR) شما دارد. CTR بینشی در مورد اینکه احتمالاً بازدیدکنندگان بالقوه بر روی سایت شما در SERP ها کلیک می کنند ، می دهد. اگر توضیحات متا خود را کلمات واضح یا روشن و جذاب آنچه را که بازدیدکنندگان بالقوه می‌توانند در سایت شما پیدا کنند بهینه کنید ، می ببینند که آیا اطلاعات موردنظر در آن صفحه است یا نه.  که باعث افزایش تعداد ترافیک صفحه می‌شود.

 

شماره 4: نادیده گرفتن نوشتن مطالب عالی

 
ما به‌طور مرتب در مورد نوشتن مطالب عالی در این تأکید، اما هنوز هم مرتباً به وب سایتهایی می‌رویم که کار غیراستاندارد در نوشتن محتوا دارند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از سایت شما دارای محتوای مناسب و حداقل 300 کلمه است. هنگامی‌که فقط دو جمله در مورد آن نوشتید ، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که Google شمارا به‌عنوان یک مورد خاص ببیند. این به Google نشان می‌دهد که احتمالاً صفحه شما بهترین نتیجه برای مطابقت با جستجو نیست.
    به خاطر داشته باشید که لازم نیست Google را به‌عنوان مخاطب خود در نظر داشته باشید. شما برای بازدیدکنندگان خود می‌نویسید و نه برای Google.مأموریت Google سازمان‌دهی اطلاعات جهان و ارائه بهترین پاسخ ممکن است. بنابراین ، نوشتن مطالب باکیفیت برای مخاطبان شما نیز کاری است که بلافاصله به تأیید گوگل منتهی می‌شود.
نوشتن مطالب باکیفیت به معنای نوشتن مطالب اصلی است. این نیز مهم است برای جلوگیری از کپی مطالب با سایتهای دیگر. و این بدان معنی است که سایت‌ها مجبورند جلوی پر کردن کلمات کلیدی در متون خود را بگیرند. خواندن متن شما برای بازدیدکننده شما آسان است. بدیهی است ، بازدیدکننده شما از متن پرشده با کلیدواژه سود نمی‌برد ، زیرا این امر خوانایی را کاهش می‌دهد.

 

شماره 5: تماسی برای بازدیدکنندگان وجود ندارد


هنگامی‌که بازدیدکنندگان در سایت شما هستند ، یک هدف مهم این است که آن‌ها را در سایت خود نگه‌دارید. شما نمی‌خواهید بازدیدکنندگان خود را فوراً به‌محض خواندن چیزی در سایت شما به Google برگردند. به همین دلیل است که شما باید بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا از طریق سایت خود کلیک کنند. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد فراخوانی یا(CTA)است که معمولاً دکمه‌ای است که عملی را برای بازدیدکننده شما ارائه می‌دهد. برای مثال ، این می‌تواند یک دکمه "خرید" در صفحه محصول یا دکمه "ثبت‌نام" برای خبرنامه‌ها باشد.
اطمینان حاصل کنید که هر صفحه یک تماس با عمل دارد ، بنابراین هدف این صفحه مشخص است. اگر چندین دکمه اضافه کنید ، تمرکز صفحه را از دست می‌دهید و بازدیدکنندگان شما به‌جایی که می‌خواهید بروید ، دسترسی پیدا نمی‌کنند. بنابراین به این فکر کنید که هدف مناسب برای هر صفحه چیست. همچنین ، مطمئن شوید که CTA از طراحی شما متمایز است ، بنابراین به‌وضوح قابل‌مشاهده استونمی توان آن را از دست داد. اگر دکمه بیش‌ازحد در طراحی صفحه شما مخلوط شود ، کلیک‌های کمتری را به سمت خود جذب می‌کند. بنابراین آن را برجسته کنید: از استفاده از یکرنگ مشخص نترسید!

 

شماره 6: فکر نکردن به آینده: آینده متحرک است


در سال 2018 ، گوگل به فهرست اول موبایل پیوست. این بدان معنی است که گوگل به نسخه موبایل سایت شما نگاه می‌کند تا تصمیم بگیرد که در چه رتبه‌ای باید رتبه‌بندی شود. بنابراین اگر نسخه دسک تاپ سایت شما به‌طور عالی تنظیم‌شده است ، اما سایت موبایل شما به‌هیچ‌وجه پاسخگو نیست ، شما باید کارهای زیادی انجام دهید!
یک‌راه عالی برای آزمایش اینکه آیا سایت شما - حداقل – رابط کاربری خوب برای تلفن همراه است ، استفاده از تست تلفن همراه Google است. اگر سایت شما برای نمایش در دستگاه‌های تلفن همراه مناسب است ، این به شما نشان می‌دهد. اما پس از بررسی این کار متوقف نشوید. بهترین توصیه‌ای که ما می‌توانیم مراجعه به سایت خود از طریق تلفن همراه خود کنید. مدتی سایت خود را مرور کنید و سعی کنید روی هر دکمه ، تصویر و پیوند کلیک کنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. 
- آیا همه‌چیز همان‌طور که انتظار می‌رود کار می‌کند؟ 
- آیا همه صفحات به‌درستی نمایش داده می‌شوند؟ 

منبع

#سئو

مقاله های پیشنهادی


ارسال دیدگاه


دیدگاه های ارزشمند شما